onsdag, mars 07, 2012

Irriterande!!

Blev så frustrerad å irriterad på swedbank idag. Var inne å skulle betala min faktura för norska ssk legitimationen, valde å gå in för att jag inte visste hur jag skulle betala på min egen bank för så att jag stod för alla bank avgifter. Så jag går in till banken å ber att få hjälp, å tjejen som skulle hjälpa mig sa att hon visste precis hur hon skulle göra.

Så när jag sitter där och hon ska skriva meddelande säger hon att jag skriver ditt namn som meddelande, inget mer behövs. Då säger jag att det måste väl ändå stå faktura nr så de kan hitta vilken faktura/ärende som är betalat, är ju ändå till en myndighet. Nej säger hon, de ser ditt person nr så hittar den rätt, står set inte på fakturan då frågade jag. Nepp sa hon. Efter lite diskussion får jag med att hon skriver både faktura nr och mitt namn, inte nog med det, när jag får kvittot har hon inte ens skrivit rätt faktura nr. Detta måste vi ju ändra tycker jag, men det hittar dem på ditt namn sa hon, men efter mycket diskussioner frågar hon sin kollega som förstod mig. Så hon fick ringa lite nr för att sedan mail betalningsmottagaren för att berätta om felet, när jag väl får tillbaka min faktura igen så ser jag att det står att man ska ha faktura nr m.m.

Det som gör mig irriterad är inte att hon skrev fel, det är
Mänskligt, men att hon inte dubbelkollar innan hon skickar den men framförallt att hon var så jävla nonchalant efter å tyckte jag skulle vänta å se, för det löser sig nog. Det är ju för fan inte dina pengar å din ansökan som blir försenad....SÅ JÄVLA DÅLIGT. Skärpning KVINNA!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar