måndag, januari 13, 2014

Dag 8/vecka 2

Den började med endast 2,5 timmars sömn. Sen blev det stressigt med frukost innan träningen å missat å handla hem varor. Så blev dålig frukost beståendes av 1,5dl yoghurt och goji bär.

Sedan vandrade jag för 45 min lunch spinning med Ida. Riktigt bra pass, vaknade ordentligt. Blev en protein shake och apelsin efter.

Sedan vandrade jag till everlast tattoo för att fixa klart min tatuering. Köpte med mig 2 bananer som jag åt direkt, 400g godis och 50cl pepsi max.

Satt ca 3 timmar på everlast å är nu nästan klar, bara några fin justeringar kvar. Åt lite av godiset där, så hade ca 100g kvar efter. Men drack ej drickan.



Sedan vandrade jag hem, slappade lite i soffan och gick till affären och handlade. Köpte massor med frukt som jag alltid ska ha hemma och sedan köttfärs. Så till kvällen blev det en härlig tacosallad med Guacamole till. Sedan åt jag upp resten av mitt godis och sedan 4 dl av min dricka.

nu ska jag småsova i soffan och sedan lägga mig och sova!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar